Garantijos ir grąžinimai


Spalvos ar rašto neatitikimai

  • Prekės spalva bei raštai gali šiek tiek skirtis nuo matomų nuotraukoje.
  • Dėl skirtingų apšvietimo sąlygų fotografuojant bei ekrano raiškos nustatymų, produkto spalvos gali būti atvaizduojamos šiek tiek kitaip.

Garantijos

  • Sėdmaišiams suteikiama 12 mėnesių garantiją nuo sėdmaišio įsigijimo datos. Garantija netaikoma mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems neteisingai eksploatuojant gaminį.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl Pardavėjo kaltės.
  • Garantija taikoma visoms Prekių sudėtinėms dalims ir komplektuojamosioms detalėms, išskyrus sėdmaišių užpildui (granulėms) t. y. susisėdėjimui (granulių susigulėjimas – natūralus reiškinys, laikui bėgant sėdmaišį reikės papildyti).
  • Natūralus Prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
  • Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai arba sugadinamos dėl Pirkėjo kaltės.
  • Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: PVM sąskaitą-faktūrą / pirkimo čekį/ prekių perdavimo aktą.
  • Saugokite šiuos pirkimo dokumentus, neišmeskite jų iki garantinio termino pabaigos.
  • Garantija netaikoma dėl audinių natūralaus nusidėvėjimo atsiradusiems pažeidimams.

Grąžinimai

Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

Pagal Lietuvos Respublikos teisės aktuose (2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 217 ir 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258) nustatytą tvarką Pirkėjas turi teisę pristatytas prekes grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo dienos. Prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis), keičiamos ir priimamos iš pirkėjo per 14 d. terminą nuo prekių pristatymo dienos. Prekė (-ės) grąžinama (-os) Pirkėjo sąskaita.

Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jei prekės nebuvo naudotos, išpurvintos ir jei prekės buvo nepažeistos.

Pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu orders@textileoutlet.lt ir nurodyti, kada ir kokios prekės buvo pirktos.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pristatoma pažeistoje pakuotėje, jei siuntoje yra ne Pirkėjo užsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis. Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Gavus nekokybišką prekę, pardavėjas pats apmoka už siuntos pasiimti atvyksiančio kurjerio paslaugas ir grąžina Pirkėjo pinigus už įsigytą prekę.

Norint gražinti prekę (-es) per kurjerį ar siuntimo tarnybą, Pirkėjas privalo iš anksto nufotografuoti ir/ar nuskanuoti pirkimo prekių perdavimo aktą, sąskaitą – faktūrą, pirkimo kvitą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžindamas NEKOKYBIŠKAS prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą (UAB ELEGY, Raudondvario pl. 93, Kaunas) ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

Jeigu pirkėjas atsisako kokybiškos prekės, pinigai už suteiktas papildomas paslaugas (pristatymas į namus) yra negrąžinami.

Pirkėjas prekės negali grąžinti tuo atveju, kai sudaroma individuali sutartis, perkant individualias, specializuotas prekes (pvz. nestandartiniai matmenys, siuvinėjimas ir/ar spauda ant sėdmaišių ir kt.). Dėl platesnės informacijos kreiptis orders@textileoutlet.lt